selamat datang ke perkasa2u


Cerita Seks di internet.

Akhirnya aku curang terhadap suamiku; Isteri diperkosa orang lain; berbomoh; Dirogol tukang rumah dan Tini janda muda antara tajuk cerpen panas dalam sebuah laman web lucah yang menjadi tumpuan penggemar ilusi seks melampau.

Laman web yang dikesan kewujudannya sejak beberapa tahun dulu dipercayai susulan daripada sebuah laman web yang pernah dibongkarkan sebelum ini.

Kewujudan laman web itu didedahkan seorang sumber Harian Metro yang risau bahan bacaan itu bakal merosakkan minda orang ramai terutamanya golongan remaja.

Sumber itu berkata, berbeza dengan laman web sebelum ini, hanya mereka yang mahir dan orang tertentu saja dapat mengakses laman web itu memandangkan ia lebih rumit berbanding sebelum ini.

Menurutnya, beratus-ratus cerpen lucah dipercayai disumbangkan pembaca yang didakwa pengalaman mereka melakukan perbuatan itu itu sebelum ‘dibukukan’ untuk dikongsi bersama.

“Kebanyakan cerita yang dipaparkan menggunakan alunan bahasa yang mengghairahkan sehingga boleh menarik pembaca menghayati semua cerpen yang dipaparkan.

“Cerpen panas itu antara lain mengisahkan seorang isteri yang tidak dapat menahan gelora nafsu selepas ditinggalkan suaminya yang bertugas di luar kawasan sanggup berlaku sumbang dengan lelaki lain,” katanya.

Menurutnya, turut dimuatkan perilaku buruk seorang bapa mentua yang sanggup meniduri menantunya sendiri sehingga wanita itu mengandung.

Katanya, kisah seorang janda gersang yang melakukan aksi seks dengan tiga lelaki di rumahnya juga dipaparkan dalam cerpen pendek laman web ini.

“Namun, tidak dapat dipastikan sama ada cerita yang dimuatkan itu berdasarkan pengalaman yang dilalui penulis atau hanya sekadar ilusi semata-mata.

“Malah, bagi menaikkan keghairahan penggemar laman web terbabit, pengendalinya turut memuat turun beberapa komik lucah memaparkan lelaki sedang ghairah melakukan hubungan seks dengan pasangannya.

“Sedar atau tidak, kewujudan cerpen lucah itu boleh mempengaruhi pelakuan remaja yang mungkin mendorong mereka untuk merasai pengalaman melakukan hubungan seks itu,” katanya.

Menurutnya, pihak berkuasa perlu mengambil tindakan segera bagi mengelak orang ramai terutamanya remaja daripada terus hanyut dalam dunia ilusi yang boleh mendorong mereka melakukan perkara negatif.

Sementara itu, Pengerusi Pertubuhan Kebajikan Ekonomi dan Sosial Islam Malaysia (Pekesim), Ghafar Nin, berkata kegiatan tidak bermoral berkenaan perlu dibendung segera bagi mengelak menjadi ikutan remaja yang mudah terdedah dengan perlakuan buruk itu.

“Mereka dipercayai menulis bahan itu hanya berdasarkan kepada ilusi semata-mata kerana seronok dan mendapat kepuasan melakukannya.

“Pada pandangan saya, mereka (penulis) itu mungkin ‘sakit jiwa’ kerana sanggup menghasilkan bahan berkenaan,” katanya ketika mengulas mengenai kewujudan cerpen lucah dalam laman web di sini, semalam.

Menurutnya, beliau bimbang bahan berkenaan akan menjadi ikutan remaja memandangkan golongan terbabit mudah terpengaruh dengan gejala seumpama itu.

Katanya, pengaruh bahan berkenaan mungkin boleh menyebabkan remaja terjerumus untuk melakukan jenayah seperti rogol dan mencabul kehormatan

tips memikat wanita

Advertisements


libido gel untuk seks lebih lama

“Tiada Bau, Tidak Panas, 100% Herba, Dijamin Berkesan”

Anda Main Tak Sampai 5 Minit?
Anda Mengalami Pancutan Pramatang?
Adakah Rutin Seks Anda Terganggu?


Pancutan Pramatang…
Adalah pancutan/klimaks yang tidak disukai wanita. Pancutan pramatang adalah pancutan yang terlalu awal, ia terjadi sebelum wanita atau pasangan anda klimaks. Ini bermakna, anda puas, tetapi pasangan anda tidak.

Sekiranya anda terpancut terlalu awal, sebelum pasangan anda sampai kemuncak kepuasan. Maka anda gagal menjadi kekasih dambaan wanita. Sekiranya ini selalu terjadi, maka pasangan anda tidak berpuashati dan mencari jalan alternatif untuk memuaskan dirinya. Kebanyakan punca keretakan rumahtangga adalah disebabkan nafkah batin yang diberi secara tidak sempurna.

Jadi bagaimana untuk anda menyelesaikan masalah ini?
Perkara ini terjadi akibat sikap anda yang terlalu ghairah ketika bersama isteri. Anda haruslah jangan gelojoh dan ingin cepat puas diwaktu malam jumaat anda. Jika zakar anda terlalu geli ketika memasuki makam wanita, maka anda haruslah merawat masalah tersebut. Jika terlalu geli maka anda tidak dapat mengawal dayungan anda dengan sempurna. Maka dayungan anda akan tergendala sebelum anda sampai ke destinasi yang ditujui.

Kini telah ada herba yang dapat merawat kenyiluan melampau yang anda hadapi. Herba yang diadun dalam bentuk gel ini amat mudah digunakan, ia akan merawat kegelian melampau anda dalam masa yang singkat. Ramai pelanggan yang berpuashati dengan hasilnya. Gunakan LIBIDO Gel pada malam Jumaat anda. Anda akan dapati detik malam Jumaat anda bersama pasangan akan lebih hebat dan lebih lama!

LIBIDO Gel sungguh hebat dan kami berani memberikan anda jaminan 30 hari pulangan wang jika tidak berpuashati dengan hasilnya.

untuk penerangan lanjut sila layari

http://lelakiperkasa.com/libido



Cerita Dewasa 21SG & ‘You Tube’ dorong seks bebas

 

Adik Ipar Tercinta

Nama aku halim.nie adalah cerita benar yang akan aku ceitakan buat teman2 yang kaki sex..aku dah bertunang..tunang aku orang pahang dan aku orang kedah.cam biasa bila dah tunang mesti gi umah dia.tunang aku ada 3 orang adik perempuan dan 2 orang laki2.ketika aku kerumah dia adik lelakinya tida dirumah kerana kerumah abgnya dikuantan.yang ada hanya ibu,akak dia 2 rang dan adik perempuannya.buat pengatahuan ko orang tunang aku baru kehilangan ayah..dalam 3 tahun..ok..nak dijadikan cerita sewaktu aku ketandas untuk mandi aku tak perasaan dalam bilik air tu ada adik tunang aku(aku panggil dia ina jer)…masa aku masuk dia tengah buang air kecil..so,ternampaklah cipapnya yang tak berbulu..maklumlah budak lagi baru umur 11 tahun..aku pura2 minta maaf kerana tak tahu dia didalam..kemudian dia berkata”abg lim nampak ke ?”..nampak apa aku kata..nampat tu laa..”aku fahamlah apa yang dimaksudkan anak gadis ini..”nampak…kenapa?”..”taklah segan aje”katanya..”laaa…semua perempuan punya tu sama jer,apa nak dimalukan”..nyampuk aku..
“bang lim buat apa dalam bilik air nier”..ina bertanya..
“nak mandi”kataku
“mandilah”katanya balik..
“ialah ina keuar dulu”balasku..
“laaa apa nak malu..kan lelaki punya semua sama”..aku kena balik..
“ok..tapi jangan teperanjat..”aku mula memberanikan diri..
aku terus buka tawel aku dan batang aku yang panjang 7 inci terus memcacak macam nak meletup..
“bengkok !!!”perkataan yang keluar dari mulut ina
“kenapa tak penah tengok ke”
“tengok gambar jer..tapi batang kat gambar tu tak bengkok cam batang bang lim”katanya..
“abis tadi ina kata semua sama”balasku..ina tersenyum malu..
“ina punya cam mana lak”tanyaku..
“tah..”jawabnya dengan ringkas..
“leh ang lim tengok’kataku..
“malulah”balas ina..
“apa nak malu..ina dah tengok abg lim punya”aku mengayat lagi..
“ok …tapi jangan bagi tau kakak..”katanya
“ok”balasku..
ina membuka kain batiknya dan ternampaklah nonoknya yang tembab tak berbulu..fuh..merah lagi…
“leh abg lim pegang”..
“nak buat apa”
“pegang jer”
“malulah”katanya..
batang aku semakin tegang melihat nonoknya yang kian mengembang..
“bolehlah”pintaku.
“kejap jer tau”katanya..
“ok”..
aku beraba nonoknya..aku
cari biji kelentitnya..nah dapat..aku gesek manja..ina kian gelisah..air mula terbit bila aku megentil kelentitnya…
“abg lim jilat boleh”kataku..
ina menganggukan kepala..
“ina duduk mengangkang”pintaku..
ina duduk dan kakinya mengangkang luas..nampaklah nonoknya tebbuka lalu aku menjilat…”ahhhhhhh…sedap bang lim”rengek ina..aku terus menjilat tanpa rasa geli..aku masukkan lidah aku kedalam nonoknya..ahhhhhh.sedapnya…lagi..lagii..lagiii..sedap…kata ina…aku menarik tanganya memegang konek ku..ina ku ajar melancapkkan konekku..besarrrr..panjanggggg..katanya.ina kolom konek abang..pinta ku..tanpa berkata apa2..ina trus kolom batang aku..fuhhhhh..sedapnya inaaa ..makin aku kata sedap makin laju pergerakkan mulut ina..dia isap buah aku..aku rasa budak nie dah stim 100%.setelah puas mengolom ina bangun lalu berkata.”ari nier ina nak rogol abg lim”terpernjat aku dengar kata2nya..ina semakin rakus..abis aku dijilatnya dari ujung rambut sampai ke hujung kaki.yang paling sedap dia jilat lubang juburku..fuhhhhh..sedap sekali..aku menarik ina keatas..aku hisap teteknya yang tak berapa besar..aku nyonyot betul2..ina kian stim..kemudian aku halakan batang aku kecipap ina dengan laju ina menerik lalu berkata”ina masih dara”..”ina taknak”..ina puaskan abg lim tapi jangan masukkan ok”..katanya.”oklah”aku mengalah..daripun dia sekolah lagi dan masih sempit nonoknya..kalau masuk buat sakit kepala butoh aku jer..dari pun akak dia aku akan rasa tak lama lagi..kemudia kau berkata” ok abg lim tak masukkan tapi ina kena isap konek abg lim sampai keluar”…kataku”baiklah”balasnya..ina terus isap konok aku..kali nie ganas sikit cara dia menghisap..buah aku pun dia hisap..kau terus meraba teteknya…lebih kurang 15 minit dia hisap aku rasa nak terpancut..aku kata”ina dah nak kuar”..ina menarik mulutnya..
“ina telan yer air abg lim”kataku
“emmm”itulah yang aku dengar..
dia terus mengolom batangku..akhirnya satu pancutan yang kuat dan banyak aku rasakan keluar dari konekku dan ina terus menelannya hingga kering.”apa rasanya”kataku..
“sedappppp”katanya…
“ina puas”kataku..
“puas..tersangat puas”katanya..
“bila ina leh isap lagi”katanya..
“bila2 kalau ina nak”kataku..
dari ari itu ina mula ketagih menghisap konekku..pernah masa aku tengak tido kat sofa dia hisap konek aku..tak tau lah dah berapa gelen air mani aku bakal adik ipar aku telan..yang aku tak dapat lupakan sewaktu dia hisap konek aku semasa air mani aku kuar dia suruh pancut kat mukanya dan dia kuarkan air maninya depan aku….sejak dari itulah kalau cuti aku kepahang untuk memberikan air mani aku buat adik ipar aku yang kuat isap konek aku

‘You Tube’ dorong seks bebas

SHAH ALAM – Rakaman video seks dan aksi lucah di laman web ‘You Tube’ dikatakan antara faktor yang memberi pengaruh besar terhadap golongan remaja terlibat dalam kegiatan seks bebas.

Kebimbangan itu disuarakan oleh Ketua Wanita Jamaah Islah Malaysia (JIM) Selangor, Dr. Ruziaton Hasim dengan berkata, paparan perlakuan seks yang dirakam sendiri atau secara curi di laman web tersebut mampu membangkitkan nafsu ghairah di kalangan remaja.

“Lebih membimbangkan apabila ada rakaman video seks membabitkan pasangan Melayu dan ini menunjukkan contoh yang tidak baik kepada remaja,” katanya pada sidang akhbar di sini semalam.

Beliau berkata, demikian selepas menghadiri Majlis Pelancaran Kempen Anda Bijak Jauhi Zina peringkat negeri Selangor di Auditorium SIRIM di sini semalam.

Katanya, laman ‘You Tube’ yang semakin popular kini menjadi medium terbaru golongan remaja untuk mencari apa sahaja maklumat.

“Kita risau jika ada remaja yang menyalahgunakan kemudahan ini untuk melihat rakaman yang tidak elok,” ujarnya.

Ruziaton memberitahu, paparan video seks dan gambar lucah di internet sukar disekat dan ia memerlukan campur tangan ibu bapa untuk mengawal anak-anak mereka.

ASMAH KU SAYANG

Setelah tamat tingkatan 5, aku tidak berkerja. Bapa saudara ku mengambil ku keKuala Lumpur untuk menjadi oranggajinya. Aku setuju kerana aku masih tidak berkerja dan dia adalah bapa saudaraku.
Aku tinggal diAmpang Jaya. Keadaan rumahnya tidak begitu besar, hanya 3 bilik tidor dan dua bilik air. Bapa saudara ku bersama isterinya yang berkerja sebagai kerani disebuah syarikat. Anaknya masih berusia 4 tahun.
Keadaan perhubungan keluarganya amat intim dan mereka selalu bergurau bila menonton Tv dituang tamu. Pada satu malam mereka menonton Tv, tetapi programnya tidakbegitu menarik. Mereka mengambil Video tape dan menayangkan Movie. Semasa mereka nak memulakan jam sudah pukul 11.00 malam. Aku disuruh tidor kerana mereka mengatakan mereka nak kePort Dickson besok. Aku punmasok kebilik ku dan cuba untuk memejamkanmata, namun tidak juga kerana aku digangui olih impian semasa aku disekolah. Ada jejaka yangaku puja tetapi tidak ku miliki kerana dia telah meneruskan pelajarannya.
Aku terasa nak kencing,lalu kebilik air. Semasa kebilik air aku ternampak tayangan Tv memaparkanadingan yang memberahikan. Gambar seorang negro mengadakan sex dengan seorang matsalleh perempuan. Aku terpegun, keranaaku belum pernah melihat adingan sex. Ku jengah bapa saudaraku, namun dia juga melakunkan apa yang tayangan tv lakukan. Ku lihat isterinya mengerang dan aku liha bapasaudaraku melelapkan mata.
Aku tergamam.Mata ku tajam kekaca Tv dan tanpa ku sedari jariku merayau kedalam seluar dalamku. Ku rasa pantat ku basah dan aku merasai satu perasaan yang amat tidak dapat ku tahan. Aku tidak sedari aku mengerang. Aku terduduk dan ini menyebabkan keadaan yang senyap bertukar menjadi agak bising. Ku buka mataku dan aku terpegun kerana bapa saudaraku memandang ku sambil dia menguda isterinya. Dia melambaikantangannyapada ku. Aku takut. namu kerana desakan nafsu aku hampirinya. Berderau darahku keranaku lihat konek bapa saudaraku memasoki lubang burit isterinya. Ku terus lari kebilik. malam itu ku tidak dapat tidor kerana teringatkan peristiwa yang selama ini tidak pernah aku mimpikan.
Sekembalinya dari Port Dickson saperti biasa aku mengemas rumah dan keadaansaperti biasa. Sesekali aku terasa bapa saudara ku menjelingku tanpa ku sedari.
Suatu malam isterinya memasoki bilikku dan memberitahuku bahawa dia akan keKuantan selama dua malam. bapa saudara ku tidak pergi kerana ini adalah urusan resmi nya.Dia memberitahuku supaya menyiapkan makanan untuk bapa saudaraku semasa diatiada dirumah.
Pada malam kedua bapa saudaraku balikagak lambat. Dia memanggil ku untuk membuka pintu rumah.Bila ku buka pintu ku dapati dia berkeadaan setengah mabok.Dia menyuruhku membuka seluar bajunya untukpergi mandi. Ku membuka semua baju dan seluarnya termasok seluar dalamnya. pada mulanya aku agak malu, tetapi bapa saudaraku mengesaku. Apabila ku buka seluar dalamnya ku nampak butuhnya yangagak sderhana besarnya. Tidaklah saperti dalam video . Perasaan ku mula resah kerana aku teringat peristiwa malam dulu. Tanpa paksaan dariku aku memegang butuhnya dan tangan sebelahku meraba pantatku. Bapa saudara ku mendiamkan diri. Ku teruskan mengosok butuhnya. Tidak berapa lama butuhnya keras dan kepala butuhnya kemerahan kerana gosokanku. Pantatku banyak mengeluarkan air mazi. Ku seronok pulamengosok butuhnya.
Ku rasa tangan bapa saudaraku mula meraba ponggongku. Ku biarkan. Ku tak tahan. Aku sendiri membuka kesemua baju dan kain ku serta seluar dalamku. dalam hatiku biar apa nak jadi asalkan aku dapat melepaskanperasaanku. Bapa saudaraku membaringkan ku di sofa yang sama dimala kejadian dulu. Dia mula menghisapputing tetekku. Ku kegeklian serta sronok. Tanganku tidak lepas dari mengosokkepalabutuhnya. Ku suka begitu. Kurasai air mazi dari butuhnyamula memuntahkan. Aku idak dapat nak menahan,lalu aku membawa kepalabutuhnya kemulutku. Ku jilat kepalanya. Dia mengerang. Lalu ku hisap kepala butuhnya. Sedekit demi sedikit butuhnya memasoki ruang mulutku. Ku rasa kepala butuhnyamembesar dan hangat. Bapa saudara tidakmelepas peluangnya untuk menhisap pantatku. Sentohan hujung lidahnya kebiji kelentitku amat mengetarkan badanku. Berpeloh aku dibuatnya. lama juga aku berkeadaan 69 denganbapa saudaraku.
Bapa saudaraku bangun dan menanya pada ku samaada aku pernah melakukannya. Aku diam dan meneruskan gosokankepala butuhnya. lalu dia berkata, kita lakukan dengan perlahan. Dia mengangkangkan aku. Pantatku terbuka dan dia menjilatnya. Sambil meletakkan kepala butuh nya kemulut pantatku dia mengucupi mulutku. Bau beer dari mulutnya memberikan satu kelazatan. Kepala butuhnya mula membenamkan hujungnu kedalam pantatku. Aku terasa perit. Ku pegang pergelangantangan bapa saudara ku dengan kuat. Dia membisikan agar aku tidak melawan. Dia menyuruhku membuka luas pantatku. Ku turutkan. Ku mula rasai kepala butuhnya telah mula masok. Ku rasa pedih dalam pantatku, namun butuhnya meneruskan perjalanannya kedasar pantatku dengan perlahan dan tenang. Kesakitan dan kepedihan yang aku rasai tadi mula hilang dan rasa sedap dan seronok mula menyelubungiku. Setelah kesemua butuhnya masok kedalam pantatku dia memberhentikannya seketika. Dia menanyaku, sakit lagi ? Ku diam dan aku menjawab dengan mengangkat buntutku supaya butuhnya masok lagi dalam. Keadaan ini menyebabkan ku rasai kepala butuhnya sampai kedasar pantatku. Alangkan seronoknya.
Kini dia menarik keluar butuhnya dengan perlahan dan aku mengikutnya. Ku sangka hanya itu saja. namun dia memberitahu ku agar relax dan belumsempat kepalabutuhnya keluar dia memasokkan nya semula kedalampantatku. Ku rasa sedap……sedap……sedap. Ku bisik …teruskan dan lajukan sikit. Permintaanku itu dipenuhi. Dia melayarkan bahtera dengan baik dan tanpa sakit. Ku teringat semasa disekolah dulu perkataan KEMUT. Ku cuba, ah….ia manambahkan kesedapan dan ku lihat bapa saudaraku mengerang kesedapan. Tetekku mula keras dan putingku basah akibat peloh dan air liornya.
Seketika ku terasa satu perasaan saperti nak meletup pantatku dan ku tak tahan lalu aku menjerit sambil aku mengigit jarinya. Masa itu ku rasa bertambah geli terutama bila kepala butuhnya mengenai biji kelentitku. baru ku tahubagaimana rasanya CLIMAX.ahhhhhhhhhhhh Sedapnya. kalau ku tahu lama sudah ku buat.
Bapa saudara ku menyuruh aku meniarap dan mengangkat buntutku. Sekarang ku faham dia nak melakukan sapertimana dia melakukan dengan isterinya. Dia meludahkan kepada lubang buritku. Ku rasa panas airliornya. Dia mula memasokkan kepala butuhnya kelubang buritku. Dia menyuruh ku membuka lubang buritku. Ku turuti dan ku terasa kepala butuhnyatelah masok kedalam lubang buritku. Ku rasai perit kerana selama ini cuma laluai ONE WAY sahaja. Kini THE OTHER WAY. Dia mengeluarkan semula dan meludahnya sekali lagi. Hangat air liornya membuatkan aku keseronokkan. Dia membenamkan butuhnya kedalam buritku. kali ini sampai kepangkal butuhnya. Agak lama juga dia ,elakukan FOWARD-BACK. Ku rasai kepala butuhnya membesar dan dia mengerang. Dia mencabutkan butuh nya lalu menyuruh ku menghisap butuhnya. Ku kesat dulu butuhnya kerana ku tidaktahan BAUnya. Setelah kurang baunya Ku hisap kepala butuhnya dan sampai kepangkal. Dia menyuruh ku hisap kuat kali ini. Ku lakukan dan dari gengaman tanganya ketetekku ku tahu dia dah nak SAMPAI. Ku hisap dengan kuat dan dia menjerit dengan serentak ku rasai air maninya memancut terus ketekakku. Kepanasan air maninya kurasai masok sampai keperutku. Ku hisap dan hisap. Akhirnya butuhnya mula lembik dan air mazinya kembali keluar. Dia berpeloh dan baring atas belakang badanku. Aku juga keletihan serta keseronokkan.
Esoknya saperti biasa dia pegi kerja dan sejak hari itu apabila isterinya tiada dirumah aku akan dapat mengecap kesedapan

ingin menjadi lelakiperkasa?



lucah tapi lucu…(wat korang yg gersang…)

Derita Ramlah
Hujan yang turun mencurah-curah sejak setengah jam tadi masih tiada tanda-tanda akan berhenti. Hati Ramlah semakin resah gelisah. Sesekali dia menjeling ke arah jam meja yang terletak di atas almari soleknya. “Alamak, baru pukul 10.30, patutlah mata aku belum mau mengantuk” getus hati kecilnya. Dia lalu mencapai bantal dan menarik rapat ketubuhnya yang mula merasakan kedinginan hawa malam itu. Perlahan-lahan dia membaringkan tubuhnya keatas katil. Bukannya dia tak biasa tinggal sendirian, terutama selepas berpisah dengan suaminya dua tahun lalu, tetapi suasana malam ini begitu berlainan sekali. Sejak dari petang tadi perasaanya menjadi tidak menentu. Nafsu kewanitaannya benar-benar memuncak hingga menyebabkan setiap perbuatannya sentiasa tidak menjadi. Fikirannya mula melayang-layang mengenangkan saat-saat bahgia bersama bekas suaminya, Budin. Walaupun tubuh Budin agak kecil tetapi tenaga dan permainan batinnya ternyata begitu ! hebat sekali. Katil itulah yang menjadi saksi aksi-aksi ghairah antara mereka berdua sewaktu melayarkan bahtera asmara. Senyuman kepuasan senantiasa bermain dibibirnya setiap kali selesai berasmara. Namun begitu rumahtangga yang terbina lebih 10 tahun itu roboh juga akhirnya. Bukan berpunca darinya dan dia sendiripun tidak pula menyalahkan Budin. Semuanya angkara sikap ibu mertuanya yang sering campurtangan dan mengongkong hidup keluarganya. Hinggakan setiap sen perbelanjaan harian pun menjadi perkiraan mertuanya. Sikap itulah yang membuatkan Ramlah begitu tertekan dan akhirnya bertindak nekad untuk menuntut cerai. Walaupun Budin begitu keberatan sekali tetapi atas desakan ibunya menyebabkan mereka terpisah. Namun begitu hubungan Ramlah dan bekas suaminya masih baik terutama dalam soal penjagaan tiga orang anak mereka. Setiap minggu mereka akan bergilir-gilir menjaga anak-anak.
Memang ramai yang berminat untuk mengambilnya sebagai teman hidup, bukan sahaja duda dan orang bujang malah suami orang pun ada yang tergila-gilakannya. Tetapi entah mengapa hingga hari ini pintu hatinya masih belum terbuka untuk mengakhiri gelaran jandanya. Mungkin dia masih tercari-cari seorang lelaki yang kalaupun tidak lebih cukup jika dapat menyamai kehebatan Budin. tentang nafkah zahir memang tiada masalah baginya. Setiap bulan Budin tetap akan menghantar duit belanja hariannya. Untuk mengisi masa lapangnya dan menambah pendapatan, dia berniaga kain secara kecil-kecilan dari rumah kerumah.
Kehangatan bantal yang dipeluknya kemas sejak tadi semakin menambah gelora batinnya. Tangannya perlahan-lahan menarik bucu bantal itu dan mengeselkan keatas permukaan tundunnya yang masih ditutupi kain batik yang dipakainya. Peristiwa yang berlaku dan menyebabkan gelojak batinnya memuncak siang tadi mula terbayang kembali di ruang matanya. Memang tidak disangkanya dia akan menyaksikan perkara itu. Tengahari tadi dia kerumah Cikgu Linda untuk mengutip duit bayaran kain yang dibeli sebelum perkahwinannya bulan lepas. Puas dia memberi salam tetapi langsung tiada jawapan. Namun dia pasti Cikgu Linda ada kerana kereta suaminya terletak di garaj dan kipas angin di ruangtamu berpusing dengan ligatnya. “Mungkin mereka ada di belakang agaknya” hatinya mula meneka. Perlahan-lahan dia melangkah kebahagian belakang rumah. Sesekali dia terdengar seperti ada suara orang berbisik-bisik perlahan. Semakin dia menghampiri tingkap dapur rumah itu! suara tadi semakin jelas kedengaran. Mahu sahaja dia melangkah meninggalkan rumah tersebut tetapi ada dorongan halus dari dalam dirinya untuk melihat apa sebenarnya yang berlaku ketika itu. Setelah memastikan tiada siapa yang melihatnya, Ramlah mula merapati tingkap dapur yang sedikit terbuka itu. Debaran didadanya semkin terasa. Berderau darah panasnya menyirap kemuka apabila matanya terpandangkan apa yang sedang berlaku didalam rumah itu. Bungkusan kain yang di pegangnya hampir sahaja terlepas jatuh ke tanah. Dari sudut dia berdiri itu ternampak dengan jelas tubuh Cikgu Linda tanpa seurat benang sedang menonggeng di tepi meja makan. Kaki kirinya diangkat ke atas sementara badannya ditundukkan sehingga kedua-dua buah dadanya hampir menyentuh permukaan meja itu. Ramlah dapat melihat dengan jelas alur burit Cikgu Linda yang sedikit terbuka sedang basah dengan air mazinya. Perhatian Ramlah kini beralih pada tubuh suami Cikgu Linda yang sedan! g berdiri sambil mengusap-usap batang pelirya sendiri. Tangan! Ramlah mula menggigil perlahan bila menatap tubuh sasa lelaki itu. Badannya gelap sedikit dan dada, tangan dan pehanya terdapat bulu-bulu roma yang tebal. Dengar kata orang suami Cikgu Linda itu berketurunan India Muslim. Tanpa disedari Ramlah terteguk liurnya sendiri apabila biji matanya terpaku pada batang pelir lelaki itu yang sedang mengeras pada tahap maksima. Inilah pertama kali dia melihat pelir lelaki sebesar itu iaitu hampir menyamai saiz hujung lengannya. Panjangnya juga memang luar biasa dan pada anggarannya hampir 8 inci.
“Ish..cepatlah bang, lama dah Lin tunggu ni…kang masuk angin…naiyaa” terdengar suara Cikgu Linda merengek manja sambil menjeling kearah suaminya. “Ok..ok..nak tambah pelicin ni…nanti sayang sakit pulak…” balas suaminya sambil mula menggeselkan kepala takuknya kecelah alur burit isterinya itu. Kedua tangan kasarnya mencengkam bontot tonggek Cikgu Linda dan menolaknya ke atas. Serentak itu dia mula menekan perlahan-lahan batang pelirnya masuk kedalam lubang burit yang setia menanti itu. Cikgu Linda mula mengerang dengan agak kuat. Kepalanya terangkat ke atas sambil kedua tangannya memaut kuat birai meja makan itu. Matanya terpejam rapat sambil gigi atasnya menggigit bibir bawahnya. Mukanya yang putih itu jelas kelihatan kemerah-merahan menahan asakan pelir yang besar itu. ” Err..boleh masuk lagi tak?” tanya suaminya inginkan kepastian setelah melihat Cikgu Linda tercungap-cungap. “Banyak lagi ke..?” dia bertanya kembali sa! mbil menoleh kearah suaminya. “Emm…dalam 2 inci lagi..” “Haa..2 inci..errr..abang hayun dululah…dah senak perut Lin ni rasanya…” Cikgu Linda berkata dengan suara yang tersekat-sekat. Tanpa berlengah lagi suaminya pun memulakan gerakan sorong tarik batang pelirnya. Tangannya mula mencari dan meramas-ramas kedua buah dada isterinya itu. Suara keluhan kenikmatan kedua insan itu semakin kuat kedengaran. Semakin lama pergerakan itu menjadi semakin kuat dan laju hinggakan meja makan itu mula bergegar. Tetapi sepasang insan yang sedang kemaruk asmara itu langsung tidak mengendahkannya. “Bang…masuk habis bang…Lin dah nak pancut ni…laju bang..” tanpa segan silu Cikgu Linda bersuara dengan agak kuat. Serentak itu hayunan tubuh suaminya semakin kencang hinggakan meja itu bergegar dengan kuatnya. Tiba-tiba sebiji gelas yang berada di atas meja itu tumbang dan bergolek. Suami Cikgu Linda cuba mencapainya tetapi tak berjaya dan gelas itu jatuh berkecai di a! tas lantai. Bunyi itu menyebabkan Ramlah tersentak dan h! ampir terjerit. Mujurlah dia dapat menahannya. Dengan muka yang merah menahan malu Ramlah lalu bergegas meninggalkan rumah itu.
Bunyi deruan hujan yang masih mencurah membuatkan fikiran Ramlah tambah celaru. Gelora batinnya semakin menjadi-jadi. Hatinya mula nekad untuk memuaskan nafsunya malam ini walau cara mana sekali pun. Tangannya menarik simpulan kain batiknya sehingga terburai. Seluar dalamnya di lorotkan sehingga kehujung kaki. Jejarinya mula menyentuh dan menggosok-gosok biji kelentitnya sendiri. Ramlah memejamkan matanya dan mula membayangkan memek muka Cikgu Linda sewaktu disetubuhi suaminya tadi. Begitulah juga agaknya keadaan dirinya jika pelir raksaksa itu terbenam dalam lubang buritnya. Dia mula menjolok jari hantunya kedalam alur buritnya yang telah hampir kebanjiran air mazinya. Terasa lelehan air itu mengalir suam kecelah lubang duburnya. Nafsunya semakin membara. Kedua lututnya dibengkokkan sambil membuka pehanya seluas mungkin. Dengusan nafasnya semakin kencang. Gerakan jarinya semakin laju meneroka setiap sudut gua kenikmatannya! . Bontot lebarnya digerakan keatas dan kebawah menahan kenikmatan. Bila-bila masa sahaja dia akan sampai kekemuncak kenikmatan yang sangat diharap-harapkannya itu. Malangnya saat-saat itu rupanya tidak menjadi kenyataan. Sayup-sayup di luar kedengaran suara orang memberi salam dan memanggil-manggil namanya. “Arghhh!!! ….celaka mana pulaklah yang datang malam-malam ni…” mulutnya membebel melepaskan rasa yang terbuku di kalbunya. Pantas dia bingkas bangun dan menyarungkan kain batiknya. Sambil membetulkan rambut dia melangkah lesu menuju ke muka pintu.
“Hah ..kamu Zakuan…ingatkan siapa…apahal malam-malam buta ni?” dia bersuara sedikit terkejut sebaik-baik sahaja daun pintu itu di bukanya. Tubuh anak saudaranya yang basah kuyup dan menggigil kesejukan itu ditatapnya sedikit kehairanan. Zakuan adalah anak kepada abang sulungnya yang tinggal kira-kira 2 km dari rumahnya. “Errr…Mak su dah tidur ke?…Maaflah menganggu…Wan dari rumah kawan tadi…nak balik, tapi hujan lebat sangat…ingat nak tumpang tidur kat sini aje…” jawab pemuda berusia 16 tahun itu sambil terketar-ketar menahan kesejukan. “Hah..itulah kamu, dah tau hujanpun nak melepak lagi…dah..dah..masuk..salin pakaian kamu tu..” katanya sambil melebarkan bukaan daun pintu itu. Dia melangkah masuk kebilik dan seketika kemudian keluar bersama sehelai kain tuala. “Lap badan tu dan salin baju ni…nanti Mak Su buatkan air” katanya sedikit lembut sambil menghulurkan kain pelikat dan baju. Sambil membancuh kopi Ramlah sem! pat menjeling ke arah Zakuan yang pada ketika itu hanya memakai tuala kecil dan sedang menyikat rambutnya. Keinginan batinnya perlahan-lahan mula bergelora kembali. Hasutan nalurinya semakin mengabui akal fikiranya. Ramlah mula mengatur stratiji untuk menggoda anak saudaranya itu. Dua butang teratas bajunya dibuka. Dia menuggu sehingga Zakuan selesai berpakaian dan duduk diatas sofa sebelum keluar membawa kopi itu. Semasa meletakan cawan diatas meja kecil dihadapan Zakuan sengaja dia menundukkan badannya sehingga kedua-dua buah dadanya tanpa coli itu terpampang jelas. Hatinya berdetik gembira apabila melihat mata Zakuan hampir terbelalak memandang ke arah dadanya. Dia duduk rapat betul-betul disebelah anak saudaranya itu. “Kalau Wan sejuk…marilah peluk Mak Su..” katanya lembut sambil memegang tangan Zakuan dan meletakkan di atas pahanya. Zakuan tidak membantah tetapi memandang mukanya dengan wajah yang kehairanan. Perlahan-lahan dia mula menggesel-geselkan dada montoknya p! ada lengan pemuda itu. Paha Zakuan diurutnya lembut. Semakin ! lama semakin ke atas dan akhirnya menyentuh batang pelir Zakuan. “Eh..Mak Su…err..kenapa ni..” pemuda itu bertanya penuh kehairanan sambil menahan tangan ibu saudaranya dari bertindak lebih jauh. “Ala..Wan..kali ni Wan mesti tolong Mak Su…betul-betul tak tahan ni…” tanpa segan silu Ramlah terus memujuk rayu Zakuan. Baju tidurnya diselak hingga mendedahkan buah dada montoknya. “Emm…Wan peganglah…ramas-ramas sikit” katanya manja sambil memegang tangan Zakuan dan meletakan pada bonjolan dadanya. “Tapi Mak Su…Wan tak biasa macamni….” sedaya upaya dia cuba mengelak dengan kejadian yang tidak disangka-sangka itu. “Kalau macamtu biar Mak Su aje yang buatkan…Wan duduk diam-diam ya..”. Ramlah masih tidak mahu mengalah. Gelojak nafsunya kini sudah memuncak ketahap maksimum. Hatinya benar-benar nekad untuk memuaskan tuntutan berahinya walau apa pun yang akan terjadi.
Debaran didadanya semakin kencang dan dia dapat merasakan alur buritnya kembali berair. Kain pelikat Zakuan diselaknya hingga ke pangkal paha. Dengan penuh nafsu pelir Zakuan yang masih lagi terlentuk kecut itu di ramas dan dikocoknya lembut. Riak gembira mula terbayang di wajahnya apabila batang pelir anak muda itu mula mengeras perlahan-lahan. Zakuan mula bersiut-siut menahan kegelian apabila buat pertama kali batang pelirnya dibelai tangan seorang wanita. Tangannya semakin berani meramas dan menggentel puting buah dada Ramlah. Ramlah semakin tenggelam dilanda keghairahan. Akal fikirannya telah seratus peratus dikuasai nafsu. Kawrasannya hilang sama sekali. Apabila merasakan Zakuan sudah teransang, dia lantas bangun sambil menanggalkan bajunya. Kain batiknya turut dilucutkan hinggga mendedahkan keseluruhan tubuhnya dihadapan anak saudaranya itu. Senyuman terukir dibibirnya bila memerhatikan biji mata Zakuan terpaku tak berkelip mem! andang buritnya yang tembam dicelah paha gebunya itu. Tanpa membuang masa dia terus melutut di antara paha Zakuan. Kain pelikat yang masih terikat dipinggang itu disingkapnya hingga ke perut Zakuan. Zakuan mula mengerang kecil apabila Ramlah mula menghisap dan menyonyot batang pelirnya. “Ah..oh…geli Mak Su…ah…ahh…” bebelan dari mulut pemuda itu semakin kuat. Erangan Zakuan itu membuatkan Ramlah tidak lagi berupaya menahan nafsunya. “Wan jaga ya…Mak Su dak nak masukkan ni…tak tahan lagi dah” katanya sambil mengangkang diatas paha pemuda itu. Sebelah tangannya memegang batang pelir Zakuan dan mengarahkan pada belahan lubang buritnya. “Ah..ah…ishhh…” Ramlah mengeluh panjang apabila merasakan batang pelir anak saudaranya itu menerjah masuk lantas mengakhiri penantiannya setelah sekian lama. Zakuan juga semakin kuat mengerang. Sesekali tubuhnya tergigil seperti terkena kejutan eletrik. Ramlah semakin rakus bertindak sementara Zakuan sedaya upaya cuma untuk b! ertahan. Bontot lebarnya semakin laju diangkat dan dihenyak s! ambil otot-otot buritnya dikerah sekuat tenaga menyonyot batang pelir Zakuan. “Arghh…Wan…ah…Mak Su dah nak pancut…argh…argh…” katanya sambil menarik kepala Zakuan kearah buah dadanya yang terbuai-buai itu. Dia kini menekan bontotnya hingga pelir zakuan terbenam rapat hingga ke pangkalnya. Pinggangnya digerakkan kekiri dan kanan dengan lajunya. Ramlah kini betul – betul seperti orang yang kehilangan akal. “Argh..argh..argh…….arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…..”Ramlah melepaskan keluhan kenikmatan yang panjang apabila saat-saat yang ditunggunya itu akhirnya tiba jua. Tubuh Zakuan dipeluknya sekuat hati hinggakan pemuda itu tercungap-cungap kelemasan.
Selepas seketika dan kemuncak ghairahnya semakin reda, Ramlah melepaskan pelukannya. “Emm…lega Mak Su…eh kamu ni kenapa tersengih aje…err..dah keluar air ke?” Zakuan tidak menjawab tetapi hanya mengangguk lemah. “Haa…dah keluar??…habis tu kamu pancut kat dalam ke???…alamak…matilah aku..” Ramlah hampir terjerit membuatkan Zakuan terpinga-pinga kehairanan. “Eii..kenapa kamu tak cakap dah nak pancut…habislah macamni” Ramlah bingkas bangun dengan pantasnya. “Mak Su yang ganas sangat…manalah saya tahan..” kata Zakuan dengan suara perlahan. Ramlah tidak menoleh lagi dan terus berlari kebilik air dalam keadaan masih bertelanjang bulat. Zakuan mengesat lelehan air maninya yang bercampur air Ramlah yang masih meleleh di pangkal pahanya. Sesekali dia menggaru-garu kepala kehairanan melihat gelagat ibu saudaranya itu. “Tadi dia yang beria-ia nak…habis tu marahkan orang pulak…apahalnya ntah…” Zakuan berkat! a-kata perlahan sambil membaringkan tubuhnya ke atas sofa itu.

tips memikat wanita



libido gel untuk seks lebih lama

“Tiada Bau, Tidak Panas, 100% Herba, Dijamin Berkesan”

Anda Main Tak Sampai 5 Minit?
Anda Mengalami Pancutan Pramatang?
Adakah Rutin Seks Anda Terganggu?

Pancutan Pramatang…
Adalah pancutan/klimaks yang tidak disukai wanita. Pancutan pramatang adalah pancutan yang terlalu awal, ia terjadi sebelum wanita atau pasangan anda klimaks. Ini bermakna, anda puas, tetapi pasangan anda tidak.

Sekiranya anda terpancut terlalu awal, sebelum pasangan anda sampai kemuncak kepuasan. Maka anda gagal menjadi kekasih dambaan wanita. Sekiranya ini selalu terjadi, maka pasangan anda tidak berpuashati dan mencari jalan alternatif untuk memuaskan dirinya. Kebanyakan punca keretakan rumahtangga adalah disebabkan nafkah batin yang diberi secara tidak sempurna.

Jadi bagaimana untuk anda menyelesaikan masalah ini?
Perkara ini terjadi akibat sikap anda yang terlalu ghairah ketika bersama isteri. Anda haruslah jangan gelojoh dan ingin cepat puas diwaktu malam jumaat anda. Jika zakar anda terlalu geli ketika memasuki makam wanita, maka anda haruslah merawat masalah tersebut. Jika terlalu geli maka anda tidak dapat mengawal dayungan anda dengan sempurna. Maka dayungan anda akan tergendala sebelum anda sampai ke destinasi yang ditujui.

Kini telah ada herba yang dapat merawat kenyiluan melampau yang anda hadapi. Herba yang diadun dalam bentuk gel ini amat mudah digunakan, ia akan merawat kegelian melampau anda dalam masa yang singkat. Ramai pelanggan yang berpuashati dengan hasilnya. Gunakan LIBIDO Gel pada malam Jumaat anda. Anda akan dapati detik malam Jumaat anda bersama pasangan akan lebih hebat dan lebih lama!

LIBIDO Gel sungguh hebat dan kami berani memberikan anda jaminan 30 hari pulangan wang jika tidak berpuashati dengan hasilnya.

untuk penerangan lanjut sila layari

http://lelakiperkasa.com/libido