selamat datang ke perkasa2u


Belahan baju Rebecca nur islam
July 23, 2009, 6:53 am
Filed under: Uncategorized | Tags: , , ,

 

 

DIVA kadang-kadang seksi juga bila berpakaian. Cuma Diva dapat banyak
respons tentang cara pemakaian seorang pelakon baru, Rebecca Nur Al-Islam.

Pelakon ini memang cantik, begitu juga namanya. Tapi bila Rebecca
mengenakan baju terbelah yang menampakkan belakang badan dan bahagian
rusuknya, ada yang mempertikaikan tindakan itu sangat kontra dengan nama
Nur Al-Islam. Dia juga sering berpakaian seksi sebelum ini.

“Saya malas nak komen sebenarnya sebab rasa perkara ini agak lucu. Saya
menjadi diri saya sendiri dan selesa dengan pemakaian saya,” ujar Rebecca,
23.

Setahu Diva, adik-beradik Rebecca memang mempunyai nama yang unik seperti
Idi Amin, 37, Hafiz Al-Alsad, 36, Yasser Arafat, 33, Muammar Gaddafi, 32,
dan Al-Malik Hussein, 20. Kakaknya yang berusia 25 tahun bernama Farah Nur
Hidayah.

“Bagi saya yang penting adalah saya bahagia dan orang terdekat tahu hati
saya. Saya juga tidak rasa saya seksi. Kebanyakan orang hanya memuji saya
cantik selain seksi,” akui Rebecca.

Rebecca atau manja dipanggil Becca merasakan baju yang dipakainya sewaktu
Parti Selebriti Kosmo! baru-baru ini unik. Baju itu direka Calvin Thoo.

“Selalunya orang hanya terbuka di bawah atau depan. Nampak lurah di depan
atau tayang kaki. Saya mahukan kelainan dan merasakan bukaan di belakang
baju itu lebih cantik dan unik.”


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

